Voor Haïti

Nogmaals dank voor alle warme reacties op mijn nieuwe baan. Mijn eerste connectie via Linkedin met een toekomstige collega is ook al een feit. Op de zakelijke netwerk site heb ik al aangegeven dat ik bij RTV Drenthe werk en dat leverde ook via die weg weer veel felicitaties op.

Terwijl ik voor een grote verandering in mijn professionele leven sta, gaat het gewone leven door. Een prettig contrast. Bas kwam ziek thuis en wrong zijn kleine lichaampje in allerlei bochten als hij weer moest overgeven. Met een bleek koppie ging hij naar bed.

En de meiden kwamen in het kielzog van de kleine man opgewonden binnen. Op school hebben ze beide tweeëntwintig rondjes voor Haïti gerend. Vanochtend had ik ze nog gewaarschuwd, met een knipoog, om niet te veel rondjes te rennen. "Ha pap, dat had je niet gedacht, hè?" Nee, verwacht had ik het misschien niet, maar wel gehoopt. Samen met Fleur heb ik ze per rondje gesponsord. 44 euro gaat richting Giro 555 voor Haïti. Mooi dat die meiden zo betrokken zijn.

Plaats een reactie